Leuke Ouder / Jeugd koppelviswedstijd in Velp

Vrijdag, 19 juli 2024

Jeugd vist samen met een ouder, vraag je vader, moeder, familielid een kennis of een van je buren om mee te doen.

Het koppel bestaat uit een lid met een JeugdVispas of een jeugdvergunning samen met een oudere boven de 21 jaar, wel of geen familie met een Vispas of een eenmalig gratis verstrekte dagvergunning van De Winde *.

Wat moet je weten voor deze koppelwedstrijd.
  • Wedstrijdwater: Kennedyvijvers te Velp
  • Wedstrijddatum: 14 augustus 2024
  • Uitloten visplaatsen: 17:00 uur
  • Wedstrijdduur: 18:00 – 20:00 uur
  • Inschrijfgeld: € 5,00 per koppel
  • Inschrijven tot en met 13 augustus op info@dewinde.nl
  • Inschrijfgeld gepast betalen aan het wedstrijdwater
  • Vaste stok van maximaal 5 meter
  • Gevist wordt op gewicht

De jeugdvisser zorgt voor al het materiaal dat nodig is om te kunnen vissen, zoal een hengel, aas, lokvoer, schepnet en leefnet.

Voor de senior is eventueel een hengel en schepnet in bruikleen beschikbaar.
Hengelsportwinkel Tromp in Arnhem heeft vaak een mooie set voor een schappelijke prijs in de aanbieding.

Bij opgave voor de wedstrijd hebben wij de volgende gegevens van het koppel nodig:
  • Voor houders van een (Jeugd)Vispas het lidnummer.
  • Heb je een jeugdvergunning dan je volledige naam, adres en woonplaats.
  • Voor een senior waarvoor een geldige dagvergunning aangemaakt moet worden die wij alleen voor deze gelegenheid gratis verstrekken, zijn alle NAW gegevens nodig.*
  • Minimaal 1 telefoonnummer van elk koppel

Het volledige wedstrijdreglement voor deze koppelwedstrijd staat vermeld op de website.