Nachtvispas aanvragen

Om tussen 2 uur na zonsondergang tot en met 1 uur voor zonsopkomst te mogen vissen in de wateren van De Winde is een nachtvispas van deze vereniging verplicht.
Deze nachtvispas is een aanvulling op het lidmaatschap van De Winde en alleen beschikbaar voor leden, dus niet voor jeugdvergunning- of dagvergunninghouders.

Na invullen van onderstaand formulier maakt u per omgaande € 4,50 over op rekeningnummer NL62INGB0001517924 t.n.v. penningmeester De Winde onder vermelding van nachtvispas en uw naam.

Zodra het geld op de rekening staat wordt de nachtvispas per omgaande naar u toegezonden.
Een bewijs van betaling op de telefoon is niet geldig, u moet de van een handtekening voorziene nachtvisvergunning kunnen tonen.

Let op
In de maanden oktober, november en december zijn er geen nachtvispassen van De Winde meer te bestellen.
Ook niet voor 1 januari al vast geld hiervoor overmaken op de rekening van de penningmeester.

Foutmelding

Voorletter(s)