Jeugdvislessen 2024

Vrijdag, 31 mei 2024

Dit jaar hebben maar liefst twintig jongeren op drie opeenvolgende woensdagavonden alles willen leren over de hengelsport. Ze waren geïnteresseerd in de beste manieren om zoveel mogelijk vissen te vangen, hoe je gevangen vissen correct behandelt en wat je wel en niet moet doen aan de waterkant.

Theorie en praktijk komen samen in een wedstrijd op de laatste avond om het geleerde toe te passen. Soms was er hulp nodig, maar deze mocht uitsluitend door de jeugdcommissie worden verstrekt.

Helaas konden op de laatste avond slechts 17 kinderen deelnemen aan een wedstrijdje om met elkaar de strijd aan te gaan, hoewel het vooral bedoeld was als extra prikkel na de eerste twee avonden.

De lessen werden afgesloten met een gezellig napraten in het clublokaal waar zij allemaal een diploma en een insigne ontvingen.

Hieronder vind je de vangsten van de deelnemers; meer foto's zijn te vinden onder het kopje 'foto's' op deze website.
Zie hieronder de vangsten van de deelnemers, meer foto's vind je onder foto's op deze website.