Ingelaste Algemene Leden Vergadering 19 oktober 2022

Woensdag, 21 september 2022

Na onze ALV van 18 mei jl. hebben de aanwezige leden ons toestemming gegeven om de Statuten te laten toetsen en goedkeuren door de notaris. Helaas moest er een kleine inmiddels wettelijke wijziging worden doorgevoerd waardoor wederom goedkeuring door de leden verplicht is.

Wij nodigen u hierbij uit om op woensdag 19 oktober om 19.30 uur in ons clubgebouw aan de Schoolstraat 12 te Velp samen met het bestuur de wijzigingen te bespreken en uw goedkeuring hier wel of niet aan te geven.

Het enige agendapunt in deze vergadering zal dan ook de bespreking zijn van de versie die door de notaris aan ons is voorgesteld.

De nieuwe, “concept akte van statuut wijziging” en ook de versie die wij hier voorafgaande aan de notaris aangeboden hadden, vindt u op de website onder het menu item Actueel.