Jeugdvislessen 2022

Zondag, 29 mei 2022

In juli 2022 gaan wij weer jeugdvislessen geven voor kinderen van 8 tot en met 13 jaar. Je hoeft geen lid te zijn van “De Winde” maar aanmelding via email is verplicht.

Informatie in het kort.

13 Juli 18.30 uur ontvangst en kennismaking aan het viswater de Kennedyvijver.
Theorie en praktijk uitleg rond het vissen.
Wij stoppen om 20.30 uur.

20 Juli 18.30 uur ontvangst aan de het viswater de Kennedyvijver met meer zelfstandig uitgevoerde praktijk oefeningen tot 20.30 uur.

27 Juli 18.30 uur wedstrijdje aan het water van de Kennedyvijver maar om 18.00 uur plek loten en hengels klaarmaken.
Na de wedstrijd een gezellige prijsuitreiking in “De Stek” tot 21.30 uur.

Een visvergunning van E.V.H.V. “De Winde” is niet verplicht.
Voor kinderen zonder vergunning van “De Winde” wordt voor de juiste vergunningen gezorgd.

Aan deze jeugdvislessen zijn geen kosten verbonden.

Meld je wel tijdig aan, er is maar beperkt plek.

Aanmelden via info@dewinde.nl.
Voor vragen kun je telefonisch na 18.00 uur contact opnemen met M. van Reij 0612950909

Nadere informatie ontvang je na de aanmelding.