Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 2021

Zaterdag, 26 juni 2021

De Algemene Leden Vergadering die normaal voor maart op de agenda staat hebben wij door de corona pandemie moeten uitstellen. Inmiddels hebben wij een nieuwe datum, donderdag 22 juli 2021.

De vergadering begint om 20.00 uur in de voormalige van Voorthuijsenschool in het lokaal van de EHBO aan de Schoolstraat 12 te Velp.

Gezien de beperkte capaciteit is vooraf aanmelden via e-mail verplicht en vol is vol.
Ontvangt u na uw aanmelding geen bevestiging tot toegang op deze vergadering, dan heeft het echt geen zin om te komen.
Aanmelden kan tot en met 20 juli 2021.

Alles over de juiste manier van aanmelden en de agenda vindt u op deze website onder Actueel bij Clubblad 't Simmetje.