Nieuwe datum Algemene Ledenvergadering 2020

Dinsdag, 28 juli 2020

De geplande vergadering van 26 maart 2020 hebben wij door de corona pandemie moeten uitstellen Inmiddels hebben wij een nieuwe datum, dinsdag 25 augustus 2020. De vergadering begint om 20.00 uur in de voormalige van Voorthuijsenschool in het lokaal van de EHBO.

Gezien de beperkte capaciteit is vooraf aanmelden via e-mail verplicht en vol is vol.
Ontvangt u na uw aanmelding geen bevestiging tot toegang op deze vergadering, dan heeft het echt geen zin om te komen.

Alles over de juiste manier van aanmelden en de agenda vindt u op deze website onder Actueel bij clubblad  't Simmetje