Restant wedstrijdprogramma 2020

Vrijdag, 3 juli 2020

Wij zullen het dit jaar moeten doen met de IJssel- en de roofviswedstrijden. Deze zijn het meest eenvoudig te organiseren met betrekking tot de corona regels waar wij aan moeten voldoen, zoals de 1,5 meter regel en de bekende hygiënische voorwaarden.

Wij starten op 30 augustus met de eerste van de 4 competitiewedstrijden op de IJssel.
Het inschrijven is op het wel bekende inschrijfadres maar het loten zal worden gedaan door de verantwoordelijke coördinator die u ook ter plekke op de hoogte brengt van de overige regels.

De Winde is de organisator en derhalve ook verantwoordelijk voor de strenge handhaving van deze regels.

De Stek kan dit jaar helaas zo wie zo niet gebruikt worden voor de prijsuitreikingen.