Corona en wedstrijden

Donderdag, 4 juni 2020

In theorie is het toegestaan weer lokale wedstrijdjes te houden. De maatregelen die vastgelegd zijn met betrekking tot deze viswedstrijden zijn echter dusdanig streng dat besloten is in elk geval tot 1 september zo wie zo geen lokale viswedstrijden te organiseren.

Wedstrijden houdt je voor de gezelligheid maar dit gaat absoluut niet lukken met 1,5 m. afstand, de strenge regels en het niet kunnen houden van een prijsuitreiking in De Stek. Dit samen met de niet meer zo piep jonge leeftijd van een deel onze groep wedstrijdvissers vinden wij het als bestuur niet verantwoord om weer met wedstrijden van start te gaan.

We blijven de situatie hieromtrent volgen en bekijken of het verantwoord is om de nog resterende wedstrijden na 1 september wel te kunnen houden dit jaar.