Laatste papieren versie ’t Simmetje

Maandag, 9 september 2019

Het september 2019 nummer van ons verenigingsblad wordt deze maand voor de laatste keer nog bezorgd bij de leden waarvan het e-mail adres niet bij het secretariaat bekend is. De leden met een bij de vereniging bekend e-mail adres hebben inmiddels al een melding ontvangen dat zij de digitale versie kunnen lezen of downloaden via de website van De Winde onder het tabblad Actueel.

Op de Algemene Leden Vergadering van maart 2019 zijn de leden akkoord gegaan met ons reeds eerder voor aangekondigde plan om ’t Simmetje digitaal te versturen.
De reden is dat bijna alle leden tegenwoordig toegang hebben tot Internet, wij zo veel mogelijk milieuvriendelijk willen zijn, maar hierdoor ook geen kosten meer hebben aan papier, inkt en bezorgen.

Leden kunnen via de website alsnog hun e-mailadres opgeven en ontvangen dan een melding zodra er weer een nieuwe uitgave op de website staat.