Afgelastingen en wijziging in wedstrijdrooster

Woensdag, 4 juli 2018

De weelderige groei van de waterplanten zit ons dit jaar weer danig in de weg. Hierdoor is besloten de onderstaande aanpassingen te doen in het wedstrijdrooster van 2018.

De wedstrijd van 15 juli aan de Zwanensingel vervalt.

De wedstrijd van 22 juli die gepland staat aan de Kennedyvijvers wordt verplaatst naar de oostelijke circuitvijver.

De wedstrijd van 5 augustus aan de vijver van Biljoen wordt ook niet verplaatst maar laten wij eveneens vervallen.

De prijsuitreiking van de dames, jeugd en 55+ competitie 2018 vindt gelijktijdig plaats na afloop van de wedstrijd van 22 juli.