Wedstrijd 24 juni 2018 afgelast

Maandag, 18 juni 2018

Vanwege de overmatige groei van waterplanten in de Kennedyvijvers zijn wij ook dit jaar helaas vaker genoodzaakt uit te wijken naar een ander water.

Wij willen echter ook voorkomen dat wij hierdoor te vaak gebruik moeten maken van de oostelijke circuitvijver.
Besloten is nu om de wedstrijd van zondag 24 juni 2018 uit het programma te halen.
Er zullen dit jaar helaas nog wel meer verschuivingen komen, zowel in het voordeel als nadeel van de niet wedstrijdvisser.
Ga in elk geval voor je naar de oostelijke circuitvijver gaat na of deze niet alsnog bezet is of juist vrij is gekomen.