Selectiewedstrijd jeugd HF Midden Nederland op zondag 11 juni 2017 in oostelijke circuitvijver

Dinsdag, 6 juni 2017

De jeugd selectiewedstrijd van de HF Midden Nederland voor de regio Midden en West is dit jaar op het laatste moment verplaatst naar de oostelijke circuitvijver te Velp.

De reden is dat op het maanden geleden reeds geplande water de vangsten zeer slecht zijn.

De leden van De Winde kunnen hierdoor op zondag helaas geen gebruik maken van dit water, maar aangezien het bestuur van mening is dat de toekomst van de hengelsport bij de jeugd ligt en zij in de oostelijke circuitvijver de kans hebben om een mooi aantal vissen te vangen, hebben wij toegezegd deze vijver hiervoor die dag beschikbaar te stellen.