Team De Winde 3e op Open NK Teams

Zaterdag, 22 oktober 2011

Team De Winde met V. v.d. Beeten, R. Weijers, W. Weijers en H. Wijdeveld worden derde op het open NK voor Teams in Groenlo.
Helaas werd het niet de wedstrijd zoals verwacht.
Aan het aantal deelnemers lag het niet, de twintig deelnemende teams dachten even een groot aantal voorns te kunnen vangen en daarmee de wedstrijd succesvol af te sluiten. De wedstrijd werd namelijk gevist op gewicht en aantal. Dit pakte echter heel anders uit, de nachtvorst heeft waarschijnlijk roet in het eten gegooid en voorns waren nauwelijks te vangen. Hier en daar werd echter wel een brasem gevangen en bepaalde daarmee voor een groot deel de einduitslag. Van de tachtig deelnemers bleef ongeveer driekwart zonder vangst, jammer maar ook dit hoort bij wedstrijdvissen.