Wijziging nachtvisvergunning

Vrijdag, 1 januari 2016

Ingaande 1 januari 2016 is voor alle wateren in beheer van De Winde een nachtvisvergunning van De Winde verplicht.

Tot en met 31 december 2015 had men om te mogen nachtvissen in de wateren van De Winde als lid alleen een nachtvisvergunning nodig indien men viste aan de oostelijke circuitvijver.
Deze aanvullende vergunning is nu verplicht voor alle wateren in bezit van De Winde. Op deze manier zijn onze nachtvissende leden beter in beeld, maar wordt ook voorkomen dat nogmaals een BOA een lid 's nachts aan Biljoen wegstuurt omdat hij daar volgens hem niet mocht vissen rond die tijd.
Bijna al onze nachtvissers hebben overigens al een nachtvisvergunning van De Winde, dus voor de meeste van deze leden verandert er niets