Jeugdvislessen september 2023

Maandag, 28 augustus 2023

Bij de ZomerViskaravaan in juli was veel jeugd aanwezig die voor het eerst kennis maakte met de hengelsport. Ben jij minstens 8 jaar, jonger dan 14 jaar en vind je dat je wel wat extra hulp kunt gebruiken of zelfs wilt beginnen met vissen, De Winde heeft hier drie avonden in september voor gereserveerd.

Wil je hier ook bij zijn, dan jezelf wel eerst even aanmelden via info@dewinde.nl
Omdat wij voor een goede begeleiding willen zorgen is er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar en is snel melden mogelijk noodzakelijk want vol = vol.

Informatie in het kort.

13 september 18.30 uur ontvangst en kennismaking aan het water.
Theorie en praktijk uitleg over vissen.
Wij stoppen om 20.30 uur.

20 september 18.30 uur ontvangst aan de het water met extra hulp meer zelfstandig proberen een visje te vangen tot 20.30 uur.

27 september 18.30 uur wedstrijdje aan het water, maar om 18.00 uur een plek loten en zelf hengels klaarmaken en peilen. Indien nodig met hulp van de jeugdcommissie.
Na de wedstrijd een gezellige afsluiting tot 21.30 uur in clublokaal “De Stek” aan de Schoolstraat 12 te Velp.

Een visvergunning van E.V.H.V. “De Winde” is niet verplicht, heb je er nog geen dan krijg je een gratis jeugdvergunning die geldig is tot en met het einde van dit jaar.

Aan deze vislessen zijn geen kosten verbonden en voor alles wat nodig is wordt gezorgd.
Vismateriaal van jezelf hoef je niet mee te nemen, wij zorgen voor alles.

Geef bij aanmelding je naam, adres en woonplaats, evenals je geboortedatum en een telefoonnummer op van een van je ouders of verzorgers.

Heb je nog vragen, ook die kun je stellen via bovengenoemd e-mailadres of aan het secretariaat met telefoonnummer 026 3649742.