Meevistoestemming

Sportvisserij Nederland heeft de Meevistoestemming in het leven geroepen.
Dit is een schriftelijke toestemming voor 1 dag die u als Vispashouder kan aanvragen om 1 iemand 1 dag gratis mee te nemen naar het viswater en de mooie kant van onze sport te laten ervaren.

Dit mag u per jaar voor drie personen één keer per jaar aanvragen.
Willen zij vaker mee gaan vissen dan zullen zij lid moeten worden van een vereniging.

Deze Meevistoestemming is aan te vragen via de website www.mijnsportvisserij.nl

Opgelet!

Deze Meevistoestemming is alleen geldig in een landelijk ingebracht water dat staat in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren en geldt niet voor de wateren die alleen maar bevist mogen worden door leden van een bepaalde hengelsportvereniging.

Dus in dit geval geen van de wateren in Velp en Rheden, m.u.v. de vijver in het Villapark en de Beemd.

Deze twee laatstgenoemde wateren zijn ingebracht door de federatie Midden Nederland en staan in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren.