Vispas info

De Vispas is het bewijs van lidmaatschap van een vereniging en is verplicht indien u op 1 januari van het jaar waarin u wilt gaan vissen, 14 jaar of ouder bent.

De Vispas is alleen geldig in combinatie met de bijbehorende Lijsten van Viswateren of met de Visplanner app op uw telefoon.

Wordt u lid bij De Winde, dan ontvangt u de Vispas, een soort creditkaart en tevens een Lijst van Viswateren waarin de wateren staan die exclusief zijn voor leden van De Winde en daarnaast een boekje met daarin beschreven de wateren waar u visrecht heeft door heel Nederland.

Met ingang van 2017 ontvangt u het boekje en de jaarlijkse aanvulling daarop niet automatisch meer. U kan via Sportvisserij Nederland bij MijnSportvisserij.nl aangeven dat u deze nog steeds wilt blijven ontvangen.

De Visplanner app is de gratis vervanger hiervoor geworden. U kunt het boekje nog wel tegen een vergoeding bestellen bij Sportvisserij Nederland. De Lijst van Viswateren van De Winde is te downloaden vanaf deze website onder Diversen / Downloads