Jeugdvislessen 2024

Na het succes van afgelopen jaar zijn er ook dit jaar weer vislessen bestemd voor jeugd van 8 tot en met 13 jaar.
Drie vislessen worden gehouden op de woensdagavonden 15, 22 en 29 mei aan de Kennedyvijvers voor het Lorentzhuis in Velp

Informatie in het kort.

15 mei 18.30 uur ontvangst en kennismaking aan het water.
Theorie en praktijk uitleg over vissen.
Wij stoppen om 20.30 uur.

22 mei 18.30 uur ontvangst aan de het water met extra hulp meer zelfstandig proberen een visje te vangen tot 20.30 uur.

29 mei 18.30 uur wedstrijdje aan het water maar om 18.00 uur plek loten en hierna zelf de hengels klaarmaken. Indien nodig met hulp van de jeugdcommissie.
Na de wedstrijd een gezellige afsluiting tot 21.30 uur in clublokaal “De Stek” aan de Schoolstraat 12 te Velp.

Een visvergunning van E.V.H.V. “De Winde” is niet verplicht.
Kinderen die nog geen lid zijn ontvangen een gratis jeugd visvergunning die heel 2024 geldig blijft.

Aan deze vislessen zijn geen kosten verbonden en voor alles wat nodig is wordt gezorgd.

Aanmelden vooraf is gewenst omdat er maar een beperkt aantal plekken zijn om voor een goede begeleiding te kunnen zorgen.
Aanmelden via info@dewinde.nl.

Vermeld bij je aanmelding je voor- en achternaam, adres en woonplaats, evenals je geboortedatum en een telefoonnummer van een van je ouders of verzorgers.
Deze gegevens met uitzondering van het telefoonnummer zijn nodig voor vermelding op de gratis jeugd visvergunning.

Heb je nog vragen, neem hiervoor dan na 18.00 uur contact op via telefoonnummer 0612950909.