Uitslag enquête

Zondag, 12 februari 2023

Om een indruk te krijgen van wat er leeft onder de leden heeft het bestuur aan alle leden waar zij een e-mailadres van heeft een enquête toegestuurd. Van 143 leden is een antwoord ontvangen. De uitslag van deze enquête leest u bij Download onder het tabblad Diversen op deze website. Voor een snelkoppeling hier naartoe, klik op lees verder.

Sommige open vragen gaven een zo divers antwoord dat het niet is samen te vatten, vaak maar door 1 van de respondenten genoemd, maar is evengoed een punt van aandacht voor het bestuur.

Als bestuur hebben wij nu waardevolle informatie en proberen uiteraard ook zoveel mogelijk met deze wensen en opmerkingen te doen.