Uitnodiging ALV na notariële aanpassing Statuten

Zondag, 23 oktober 2022

Met de aanwezige sportvissers zijn 19 oktober 2022 de door de notaris voorgestelde wijzigingen op de door De Winde aangeleverde Statuten besproken en goedgekeurd. Echter omdat er overeenkomstig de huidige Statuten onvoldoende leden aanwezig waren moet er nog een tweede ALV gehouden worden om de Statuten formeel goed te keuren.

Het bestuur nodigt u hierbij uit om bij deze vergadering aanwezig te zijn.

Deze wordt gehouden op woensdag 23 november 2022 om 19.30 uur in ons clublokaal de Stek met als enige agendapunt de goedkeuring van de door de notaris voorgestelde wijzigingen.

De concept versie van deze Statuten met daarin de al door de notaris toegevoegde wijzigingen vindt je op de website onder het menu item Actueel en dan kiezen voor Statuten en HHR.