Corona virus problemen

Zondag, 15 maart 2020

De wettelijke afkondiging dat sportactiviteiten en sport gerelateerde activiteiten niet meer mogen plaatsvinden tot 6 april 2020 geldt ook voor de hengelsport.

Dit houdt in dat onze Algemene Ledenvergadering die op de kalender staat voor 26 maart wordt verplaatst naar donderdag 14 mei 2020.
Aanvang van de vergadering is om 20.00 uur, vanaf 19.30 uur liggen de betreffende financiƫle stukken ter inzage in ons clublokaal De Stek.

Wat betreft de wedstrijden houdt dit in dat er in elk geval tot en met 14 april geen wedstrijden worden gehouden.

Wij hopen het bovenstaande niet weer te moeten aanpassen, maar houd hiervoor onze website en Facebook pagina in de gaten.