Voorlopige wedstrijdprogramma 2019 downloaden

Zaterdag, 3 november 2018 - Donderdag, 15 november 2018 (23:59)

Voorlopige wedstrijdrooster 2019 beschikbaar.

Het voorlopige wedstrijdrooster voor 2019 kan door de aanwezigen op woensdag 14 november 2018 tijdens het wedstrijdvissers overleg in samenspraak met de overige aanwezige vissers nog aangepast worden aan hun wensen.

Dit geldt ook voor eventuele wijzigingen in het wedstrijdreglement dat het huidige jaar al van toepassing is.

Gemaakte afspraken op deze avond zijn bindend en op de jaarvergadering van 2019 kan dit onderwerp dan met een hamerslag passeren.
Dit voorkomt dat niet wedstrijdvissers op de jaarvergadering een uitgebreide discussie moeten aanhoren waar zij totaal geen belang bij hebben.

Indien u niet aanwezig kan zijn op het wedstrijdvissers overleg, stuur dan uw op- of aanmerkingen naar info@dewinde.nl