Vacature controleur sportvisdocumenten

Vacature voor 3 visdocumenten controleurs

De Winde in Velp is op zoek naar serieuze kandidaten voor de functie van sportvis documentencontroleur voor de gepachte wateren van de vereniging.

Je staat stevig in je schoenen, bent minimaal 21 jaar, je bent communicatief, behandelt mensen zo als je zelf behandelt wilt worden, stapt makkelijk op mensen af, kiest geen partij, bent niet bang en doet niet aan vriendjespolitiek, dan ben jij de man/vrouw die wij zoeken.

De functie is geheel vrijwillig en wordt in eigen tijd en in overleg uitgevoerd. Sportvis controleur bij De Winde word je niet zomaar. Vooraf vindt er een gesprek plaats met minimaal twee van de huidige lopende controleurs en een bestuurslid. Is dit positief bevonden, dan loopt de nieuwe controleur een aantal keren mee met de hoofdcontroleur.
Is dit tot wederzijdse tevredenheid dan word je door het bestuur aangesteld en krijg je een professionele legitimatie pas en opvallende controle kleding in bruikleen.

Binnen ons controleurs team hebben wij voor verslag en problemen aan het water via een groepsapp contact met elkaar en komen zo nodig 2 x per jaar bij elkaar.
Als vrijwilliger ben je vanzelfsprekend niets verplicht, vrijwilliger bij De Winde zijn ligt anders.
Wij verwachten van onze vrijwilligers dat deze ook vrijwillig hun verantwoording nemen. Hier bedoelen wij mee, afspraak is afspraak, inzet en collegialiteit naar de mede vrijwilligers.

Interesse neem dan contact op met;

mariovanreij1@gmail.com