IJsselcombinatie wedstrijden

Jaarlijks organiseert de Stichting IJsselcombinatie een wedstrijd voor alle leden van de aangesloten verenigingen.

Vanwege de Covid 19 pandemie mocht er in 2020 en 2021 geen IJsselcombinatie wedstrijd worden georganiseerd.

28 mei 2022

Parcours aan de Oude IJssel te Doesburg aan de zijde van de brug.

25 mei 2019

Dit jaar is het parcours aan de Oude IJssel te Doesburg aan de zijde van de brug.

Lees hier de wedstrijd info

26 mei 2018

De wedstrijd wordt dit jaar gehouden te Doesburg aan de Oude IJssel aan de zijde van de voormalige gemeentewerf.
Zie verder hieronder alle aanvullende info.

Alle belangrijke info voor deze wedstrijd leest u hier.

Wedstrijdreglement 2018

20 mei 2017

Voor het wedstrijdreglement zie wedstrijd uit 2016.

Voor de volledige uitslag zie uitslagen / verslagen bij het menu item wedstrijden.

28 mei 2016

Wedstrijd aan de Oude IJssel te Doesburg aan de zijde van de gemeente werf.
De wedstrijd wordt wederom gevist in twee vakken. de oneven en even plaatsnummers zijn elk een vak.
Zie hier onder de benodigde info.

Voor de volledige uitslag en een kort wedstrijdverslag zie uitslagen / verslagen bij het menu item wedstrijden.

23 mei 2015

Omdat de Oude IJssel als wedstrijdparcours goed bevallen is was wederom dit water het strijdtoneel, alleen werd nu gevist vanaf de gemeentewerf.
Gevist wordt in twee vakken waarbij de even nummers een vak vormen en de oneven plaatsnummers het andere vak vormen.

Zie hier de uitslag van deze wedstrijd

Wedstrijdverslag van deze wedstrijd

Dit jaar voor de eerste keer de wedstrijd in de Oude IJssel te Doesburg.
De zijde bij de brug was gekozen als wedstrijd parcours.
De keuze van de Oude IJssel is dat het een water is met gelijke kansen, maar ook dat er zowel van de vaste stok als met de feeder evenveel kansen zijn om de wedstrijd te winnen.

Zie hier de uitslag.