Voorlopige wedstrijdrooster 2018 is nu te downloaden

Zondag, 5 november 2017 - Woensdag, 15 november 2017 (23:59)

Het door de wedstrijdcommissie samengestelde voorlopige wedstrijdrooster 2018 is vanaf heden te downloaden.

Het voorlopige wedstrijdrooster voor 2018 kan door de aanwezigen op woensdag 15 november 2017 tijdens  het wedstrijdvissers overleg in samenspraak met de overige aanwezige vissers nog aangepast worden aan hun wensen.
Dit geldt ook voor eventuele wijzigingen in het wedstrijdreglement dat dit jaar ook al van toepassing is.

Gemaakte afspraken op deze avond zijn bindend en op de jaarvergadering van 2018 kan dit onderwerp dan met een hamerslag passeren.
Dit voorkomt dat niet wedstrijdvissers op de jaarvergadering een uitgebreide discussie moeten aanhoren waar zij totaal geen belang bij hebben.