Joop Dahles Koninklijk onderscheiden

Woensdag, 26 april 2017

Joop Dahles heeft vandaag uit handen van burgemeester P.M. van Wingerden-Boers van de gemeente Rheden de decoratie opgespeld gekregen behorende bij Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Hij heeft deze onderscheiding ontvangen voor zijn onvoorwaardelijke en enthousiaste vrijwillige inzet bij hengelsportvereniging De Winde en Tennisvereniging Presikhaaf.
Bij de Winde is hij reeds 45 jaar penningmeester, bij Tennisvereniging Presikhaaf geeft hij sedert zijn pensionering tennisles maar ook het beheer en onderhoud van banen en materiaal is een vaste taak van hem.