Vispas 2017 incasso

Woensdag, 23 november 2016

De automatische incasso voor de Vispas 2017 heeft inmiddels voor alle leden plaatsgevonden.

Bij een aantal leden is door de bank de incasso geweigerd.
Dit kan zijn een fout opgegeven rekeningnummer, onvoldoende saldo op de rekening of een opgeheven rekening.

Mogelijk is u dit ontgaan.

Wilt u toch weer vissen in 2017 en voorkomen dat u na 1 januari weer opnieuw lid moet worden, zorg dan dat u voor 15 december 2016 het verschuldigde bedrag hebt overgemaakt op rekeningnummer NL62INGB0001517924 t.n.v. Penningmeester EVHV De Winde.

Heeft u nog vragen hierover, neem telefonisch contact op met het secretariaat of stuur een mailtje naar info@dewinde.nl