Jubileum De Winde 85 jaar

Zondag, 22 mei 2016

Met de vangst van een zeelt van ongeveer 2,5 kg beslist H. Löser de wedstrijd aan de oostelijke circuitvijver.

De vangsten bestonden gedurende de morgen bij de deelnemers uit voorns van 4 tot ruim 20 cm.
Er werden wel grote vissen aangeslagen maar door lijn- of haakbreuk werden ze niet gevangen tot een kwartier voor het eind deze zeelt zich melde.
Het heeft een afgebroken schepnet gekost maar bracht wel de winst.

Halverwege de wedstrijd was er aan de waterkant koffie of thee met een stuk gebak voor de deelnemers.
In het clublokaal De Stek werden de vangsten nog weer eens besproken onder het genot van een drankje, ballen gehakt en een schaal met hapjes zoals plakjes worst, toastjes, gevulde eieren en meer van dit lekkers.

Als extra prijs is er onder de deelnemers aan de wedstrijd een grote vleesschotel verloot.

De top drie ziet er als volgt uit;

1.   H. Löser met 2786 gram
2.   H. Wijdeveld met 1423 gram
3.   R, Weijers met 1372 gram

Voor de complete uitslag van deze wedstrijd, kijk bij wedstrijduitslagen.